sobota, 31 marca 2012

7. Plany na najbliższe notki + konkurs

Dzień dobry. :)

Obudziłam się, a za oknem szaro, buro, wietrznie i zimno, poza tym zaczął padać deszcz. Dzisiejszej pogody nie będzie mi szkoda, bo spędzę prawie cały dzień w pracy. 

Postanowiłam spisać plany na najbliższe notki, których możecie spodziewać się tuż po weekendzie: 
1. ,,Przepis" na skuteczną, a przede wszystkim rozsądną dietę, dzięki której udało mi się zrzucić kilkanaście kilogramów,
2. Recenzja mojego ulubionego tuszu do rzęs (dowiecie się wkrótce jakiego :)),
3. Recenzja BB Kremu Garnier. 

Więcej dopiszę wtedy jak ogarnę to, co zaplanowałam napisać. 

Może jest coś szczególnie dla Was interesującego co chcielibyście przeczytać na moim blogu? Napiszcie w komentarzach bądź w mailu swoje propozycje. Na pewno wezmę je pod uwagę.


Tymczasem chciałabym Was gorąco zaprosić do głosowania na mnie w konkursie Luksji na wizaż.pl i kliknięcie w banner: 



Głosować można co 5 minut. Będę bardzo wdzięczna za wszystkie głosy. :) Może też dołączycie do konkursu? Fajne nagrody można wygrać. 

Miłego weekendu! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz